marți, 25 februarie 2014

Accident la metrou si vise erotico-materne

Azi am visat ca mergeam cu un metrou vechi de tip IVA si dupa ce trenul a plecat de la Eroilor spre izvor s-a rupt o osie si acesta a ramas blocat pe tunel (intre noi fie vorba se pot intampla si lucruri mai grave atata timp cat cei de la Metrorex nu scot toate vechiturile din circulatie).
Tot in aceasta dimineata am visat ca m-am intalnit cu o fata satena, cu parul lung si ochii negrii, putin grasuta pe care o chema Sanziana si in timp ce stateam noi pe o banca in parc a mai venit o fata cu parul rosu dupa care am visat ca langa mine in pat era o femeie mai mare decat mine, tunsa scurt. O percepeam ca pe o mama. Avea ceva matern. Imi amintea de mama  mea. Ea a inceput sa ma sarute pe tot corpul pana cand i-am zis sa se opreasca ca nu e momentul sa o facem dupa care visul iar a urmat o parte uitata, ca o gaura intr-un papirus dupa care m-am visat undeva la munte, langa un parau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu