joi, 20 februarie 2014

Am visat intuneric, prajituri carti si zona lacului Tei

Azi am visat ca eram undeva in afara orasului si vedeam o cladirea inalta din sticla de la distanta dupa care era noapte si eram intr-o padure. Era foarte mult intuneric. Am visat ca am ajuns intr-o zona cu blocuri si acolo m-am intalnit cu fosta mea iubita. Am mers cu ea printre blocuri pana cand blocurile s-au transformat in rafturi cu carti si eram intr-o biblioteca. Acolo am remarcat niste carti despre Egiptul antic. Ne-am plimbat impreuna printre cartipana cand am ajuns la un restauran. Acolo ea a macat o supa sau o ciorba, nu mai stiu exactce era iar eu nu mai stiu ce am mancat ca fel principal dar imi amintesc ca am comandat niste prajituri mici. Erau mai multe: una cu ciocolata belgiana, una cu nuca de cocs, una cu ciocolata alba etc. Dupa ce am fost la restaurant am mers cu ea acolo unde statea ea cu chirie dupa care ne-am hotarat sa mergem sa ne plimbam. Ea a vrut sa mergem la lacul din Crangasi dar eu nu am vrut zicand ca nu-mi place zona si a ramas sa mergem in parcul Tei. Tot noapte era dar fiind cu ea nu imi era frica de nimic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu