joi, 20 februarie 2014

Ce cosmar am avut dupa prima conversatie telefonica cu o femeie cunoscuta prin internet

Prin noiembrie am cunoscut o femeie prin internet. Dupa ce am vorbit prima data cu ea la telefon am avut un cosmar cumplit. Am visat ca eram intr-o camera intunecata ca de spital, cu peretii de culoare neagra, ca si cum ar fi fost afumati si plini de umezeala si mucegai. In acea camera era o lada din lemn din care curgea mult sange. Era o balta de sange pe jos. Am deschis lada din lemn si am gasit acolo un cadavru uman transat. M-am trezit foarte speriata si nu stiam de ce am visat asata. Femeia imi vorbise numai despre iubire si despre lucruri frumoase in acea seara dar dupa un timp si-a dat arama pe fata si a inceput sa-mi povesteasca mereu numai de sange, oamenii facuti bucati taiati de tren sau arsi si alte orori pe care le vazuse ea cat timp a lucrat la SMURD. Mereu cand intram in contact cu ea si cand dormeam langa ea in pat aveam cosmaruri cumplite. Visam numai sange si lucruri groaznice. Ultimul cosmar la avut in seara cand am refuzat sa merg cu ea la hotel si ea a plecat extrem de furioasa. Atunci am visat niste recipiente din plastic in care intai a inceput sa curga sange dupa care cadeau bucati de carne cubice de aproximativ 5 cm fiecare. De atunci am intrerupt legatura cu aceasta femeie si nu mai am cosmaruri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu