duminică, 23 februarie 2014

Haine cluburi si vise erotice

Azi am visat ca a imtrat intr-un bloc care semana cu cele de la Unirii si am luat liftul pana la etajul 7. Acolo cei de la ACCEPT aveau o biblioteca si stiam ca mai organizau un eveniment. Am explorat zona si am gasit si un magazin de imbracaminte unde am vazut o geava aurie, o basca autrie, niste cizme UGG de aceeasi culoare si o pereche de jeans galben-ocru (era la moda auriul si galbenul ocru), dupa care am iesit din magazin, am urcat cateva trepte si am intrat pe o usa care nu stiam unde duce. Am descoperit acolo un club unde se organizase o petrecere. M-am asezat la o masa si la un moment dat am simtit ca ceva ma apuca de picior. Era un barbat corpolent, ras in cap care parea beat si fiind intins pe jos sub masa se prindea cu mainile de picioarele mele. L-am calcat pe maini si abia m-am abtinut sa nu-i dau un sut si am plecat de acolo .Am luat liftul, am coborat, m-am plimbat prin oras dar pana la urma m-am intors acolo cu gandul sa-mi cumpar ceva de la magazinul de imbracaminte. Acolo sus unde era si clubul m-am intalnit cu o tipa bruneta si am vorbit cat am vorbit cu ea dupa care m-a sarutat dupa care a urmat o parte a visului pe care am uitat-o. Imi amintesc vag ca parca eram intr-un tren dupa care, dupa un sir de evenimente uitate, eram intr-un pat langa o femeie tunsa scurt si faceam dragoste (visele erotice nu se uita). Parea sa nu fie bruneta cu care m-a sarutat. Parea atat de real cand o atingeam si cand simteam atingerile si sarutarile ei. Intai am atins-o eu pana in strfundurile trupului ei dupa care am simtit-o eu pe ea in mine, penetrandu-ma salbatic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu