duminică, 27 aprilie 2014

Macarons, expozitie de pictura, cumparaturi si proiectele primariei capitalei

Azi am visat ca eram undeva la bloc si mancam macarons. Am mai visat si o expozitie de pictura in zona Rosetti, intr-o cladire veche, neingrijita. Cand eram acolo a venit si fost mea iubita. M-am ingrozit cand am vazut-o. Avea urme de injectii pe maini si tremura toata. Plangea pentru ca nu mai vreau sa fiu cu ea si tremura. Am visat si ca am fost la Lidl si nu mai aduceau deloc mancare, aduceai num,ai bauturi. Am mai visat si ca am fost in alta tara si cei de acolo credeau ca romanii au toti SIDA si trebuia sa ascund ca sunt din Romania ca sa nu fuga oamenii de mine ca de o ciumata. Tot azi am visat ca cineva de la primarie venise cu o propunere ciudata: galerii subterane lungi care traversau Bucurestiul dar nu pentru metrou ci pentru pietoni. Am mai visat si niste bazine de inot pentru sportivi unde in loc de apa se folosea alt lichid

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu