luni, 12 ianuarie 2015

Conferinte, ninsoare cu visol si dineu la Romexpo

Azi am visat ca am facut mai multe drumuri cu un autocar, dupa care am am participat la niste conferinte. Am mai visat si era senin, dupa care au aparut norii si a inceput sa ninga si sa viscoleasca. Erau pasari multe si mari care zburau. Am visat si ca eram la Romexpo si am participat la un dineu oficial intr-o sala in care erau roboti si se intra doar pe baza de cartela.Trebuia sa fiu acolo la ora 20 : 30. Prima data cand am intrat acolo sala era goala dupa ce au iesit niste oameni imbracati in costum cu cravata care pareau sa aiba functii inalte. Am luat-o pe unde nu trebuia si am ajuns sus trecand pe sub un brat robotic. M-am intors in sala de mese si de data asta am gasit oamenii acolo dar nu si mancarea care intarzia. Aveau sarmale si carnati de oaie. Am stat langa un om la vreo 50 si ceva de ani cu parul alb si mustata care parea sa fie un profesor universitar sau un politician. La ora 21: 15 am plecat de acolo si am trecut pe langa un caine cu sapca care dupa ce a fost strigat de un tanar sportiv a alergat dupa acesta si s-a transformat in om.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu