vineri, 24 aprilie 2015

Planta inteligenta

Azi am visat ca aveam o planta care raspundea la diversi stimuli. O atingeam si reactiona dar nu ca o mimoza. Era un fel de planta agatatoare care se prindea de mana mea si imi transmitea diverse semnale avand un limbaj compus din mai multe moduri de a se prinde. A mai venit un om dar de mana lui nu se prindea, ba chiar se retragea. O alta planta din specia respectiva se agatase de o masina parcata dupa care masina respectiva a facut accident, ca si cum planta ar fi presimtit accidentul. Am facut diverse experimente cu acea planta si parea sa posede o forma destul de dezvoltata de inteligenta. A luat un creion si planta l-a apucat  dupa care am luat si o hartie si spre suprinderea mea planta a inceput sa deseneze. Am fost si mai suprinsa cand am vazut desenul de mare acuratete ce prezenta imaginea unei femei pe un fundal intunecat. Dupa un timp in locul plantei am vazut-o pe iubita mea (mentionez ca doar in acest vis era iubita mea) bolnava si foarte slaba. Nu putea sa se ridice din pat Am stat alaturi de ea si am ingrijit-o pana cand si-a revenit, dupa care eram in Pantelimon alaturi de ea. O simteam in spatele meu . Ma tinea in brate si simteam cat de mult mai iubeste. Ne tineam de mana si nimic nu parea sa ne desparta pana cand a disparut brusc de langa mine. O cautam si nu o mai gaseam si eram foarte speriata. M-am apropiat de o apa adanca si limpede. Acolo am gasit-o. Am vazut-o iesind din acea apa si venind spre mine. Am luat tramvaiul 14 si am plecat amandoua de acolo. Am trecut de interrsectia cu Mihai Bravu si de Foisorul de foc si am ajuns undeva aproape de Dambovita. Eram iar in bratele ei si imi dream sa o am mereu langa mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu