duminică, 10 mai 2015

Copil mic calcat de tren si criminali trimisi de o organizatie religioasa

Azi am visat ca mergeam cu un tren de noapte. Trenul s-a oprit brusc si am coborat toti sa vedem ce se intampla. Sub roti, pe sina era un copil mic taiat de tren, facut bucati.
Am mai visat ca o organizatie religioasa a trimis niste oameni sama omoare. Intai au trimis o femeie inalta bruneta. Aceasta a confundat-o pe mama mea cu mine. Eu eram scunsa undeva in casa in timp ce mama era in curte si a fost atacata de aceasta. Eu nu stiam ce se intampla si credeam ca venise sa fure dar mama dupa ce a fost lovita de aceasta pana a ajuns in spital mi-a zis ca ei pe mine ma cauta. Cand au vazut ca primul plan a esuat au mai trimis dupa mine un barbat care a mi-a bagat o bomba in haine si a pus si un lipici. Am reusit destul de greu sa scap de dispozitiv inainte sa explodese si l-am aruncat dupa barbatul respectiv. Cand au vazut ca nici asta nu a mers ei au trimis mai multi oameni inarmati cu cutite. M-am luptat cu ei si i-am dezarmat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu