marți, 10 noiembrie 2015

O calatorie in timp in clubul Colectiv si o sera

Azi am visat ca m-am dus in locul in care a fost clubul Colectiv. Usa era incuiata si in fata ei erau trantite niste materiale de constructii. Nu puteam intra acolo. M-am intors in timp, pana intr-o seara cand clubul era plin dar trupa care urma sa cante intarzia. Nu stiu daca era seara incendiuluilui. In club m-am intalnit cu un baiat care ma cunostea ruda cu o pictorita care ma cunostea si ea. M-am uitat pe pereti si la stalpii de sustinere. Erau acoperiti cu un material moale care parea sa fie murdar, imbibat in ceva sau stropit cu o substanta usor maronie. Am su pus mana pe unul dintre stalpi. Se simtea ceva uleios. M gandeam cum ar putea cineva sa foloseasca artificii in acest spatiu fara sa se gandeasca ca ar putea lua foc. Am incercat sa le spun oamenilor ce urmeaza sa se intample dar am simtit ca  nu pot schimba cursul istoriei si calatoria in timp s-a terminat, dupa care am visat ca eram intr-o mare sera, unde printre plante erau si statui in genul celor din renastere

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu