marți, 22 decembrie 2015

Boli si copii cu handicap

Azi am visat o fetita cu un handicap, cu grave probleme neurologice. Mama ei zicea ca nu s-a nascut asa dar s-a imbolnavit mai tarziu. Dupa cum se prezenta fata parea sa aiba poliomielita. Mai era o mama cu un baietel foarte agitat si agresiv care nu stia nici macar sa vorbeasca desi parea sa aiba 5-6 ani. Mama nu reusea deloc sa se inteleaga cu acest copil care tipa, lovea cu pumnii si cu picioarele si facea niste gesturi numai de el intelese.
Tot azi am visat ca o fata cu parul blond inchis, prins intr-o coada la spate si ochii mari, caprui se tot lipea de mine. Si eu tineam la ea si desi doar in acest vis am intalnit-o, in vis o cunosteam si insemna ceva pentru mine.. Ea era foarte bolnava ceea ce ma intrista profund. Nu intelegeam de ce tremura toata si are greturi. Fata a inceput sa vomite chiar langa mine si mi-a murdarit haina. Am plecat de langa ea. Eram multe fete tinere, adunate in fata unei cladiri. O parte din cei care asteptau afara (inclusiv fata bolnava) au fost invitati in cladire. Eu nu am fost printre alesi si am ramas afara. In acel grup am vazut si cupluri. Era chiar si un cuplu format din doua fete. Ma uitam cu tristete la fetele care intrau si simteam durerea singuratatii. Am plecat mergand incet si am vazut un tramvai alb trecand prin fata cladirii, chiar pe langa trotuar. Pe o banca din parcul de langa cladire era o fata inalta, bruneta, cu parul lung si drept. Si ea era singura. Am intrat in vorba cu ea si ne-am imprietenit. I-am povestit totul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu