joi, 4 august 2016

Baietii cu masina neagra care au fugit lasandu-ma pe mine in alta tara, fara telefon si fara bani

Azi am visat ca ne-am strans intr-un grup mare si am plecat in alta tara, undeva unde era soare, cald si mult nisip.
Am plecat cu doi baieti care aveau o masina neagra.
Cand am ajuns acolo toti se grabeau sa viziteze cetatea. Am urcat spre cetatea cu ziduri inalte. In interior era un bazar, unde se vindeau si niste stile. Nu stiu ce continut aveau, daca era ulei sa masline sau o bautura.
Cand eram acolo am realizat ca uitasem telefonul si banii in masina si m-am intors repede dar masina nu mai era si ceilalti romani din grup, niste oameni de la tara printre care era si un preot, mi-au zis ca cei doi baieti au fugit cu masina pentru ca erau urmariti de politie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu