miercuri, 17 august 2016

Femei arse de vii si alte crime in numele religiei

Azi am visat un lider religios imbracat ca un preot ortodox care isi invata adeptii cum sa arda de vie o femeie. Acesta umbla cu un cutit la el si imi era foarte frica de el pentru ca stiam ca taie capete in numele religiei.

Un comentariu:

  1. Eu visez foarte des ca imi pica dintii...multi spun ca e de rau..pana acum sunt bine:))
    Acum cativa ani..chiar si acum dar ft rar ,aveam vise cu mine la mine in camera in timp ce dormeam. Stateam in pat si ma uitam pe hol si vedeam cum cineva se plimba de la un capat la altul..bineinteles imbracat in negru.
    Dupa ce ma pandea o vreme dupa colturi se oprea in pragul usii si se uita la mine..si tot asa pana ajungea langa pat..in momentul ala ma ridicam si o luam la fuga...problema era ca de fiecare data cand puneam mana pe cleanta mi se lipea..ramaneam blocat
    In cele din urma reuseam.sa.fug si incercam sa aduc preoti sa exorcizeze casa...dormeam la vecini si tot asa..asta in vis.plus ca aveam.momente cand nu puteam.nici sa fug macar...ma aplecat in fata si trageam.si cu mainile pe jos si degeaba
    Asta se intampla in fiecare seara timp de cateva luni.
    Ma visam mort in sicriu tot in camera mea si multa lume in jurul meu. Faza e ca o data se luase curentul si a tr sa stau la lumanarw...visasem tot asa urat si noaptea aia. M.am trezit si am aprins lumanarea ..dintr.o data m.am simtit ca in visul meu cand eram mort...in 3 secunde am deschis geamul si am sarit pe geam..nu va faceti griji..stateam la parter:)) asta pe la un 4 ju ceva 5 dimineata...am intrat in casa tocmai pe la 9
    Am schimbat si camera cu tati..la fel..aceleasi vise...visam si la tara la fel..oriunde
    Habar nu am dc...dar partea buna ca au diaparut...mai visez dar ft rar
    Visele aastea sunt doar cateva...erau de mai multe feluri dar cu aceiasi teme..satan sau ce o fi fost care ma.urmarea
    Cam.astea au fost visele mele pe o perioada lunga de timp...seara de seara..Daca vreti sa spuneti cv..sau aveti o parere puteti lasa un comentariu
    Sunt curios daca mai pateste cv asa

    RăspundețiȘtergere