sâmbătă, 10 decembrie 2016

Un cutremur, o plimbare cu iubita pana la gradina zoologica si o berarie

Azi am visat ca a inceput un cutremur. Totul parea atat de real. Parca simteam cum se misca patul sub mine. M-am trezit speriata si am adirmit la loc. Am visat ca eram cu o femeie inalta tunsa scurt. M-am trezit langa ea si am facut dragoste dupa care a am plecat sa ne plimbam prin oras. In acel oras erau mult mai multe spatii verzi decat in Bucuresti. Orasul era situat intr-o zona unde muntii erau apriape de mare. Era o zi insorita si calda. Am mers tinandu-ne de mana pe strazi pana cand am ajuns la gradina zoologica. In acel moment ne-am certat pentru ca ea nu se mai arata interesata de a vizita acel loc alaturi de mine. Cand ne-am hotarat sa mergem acolo eu m-am trezit. Am adormit iar si am visat ca eram cu un grup de oameni in alt oras. Eea seara. Ei toti s-au dus la o bere lasandu-ma pe mine singura printre niste oameni care umblau beti pe strada si se comportau aiurea. Un barbat gras, cu parul alb si beat s-a luat de mine. Punea mana pe mine, incerca sa ma ia de pe strada cu forta. Niste fete au vazut si au inceput sa tipe. O fata inalta, imbracata cu un palton negru a zis ca cheama politia si m-a salvat. Oamenii mei nu erau nicaieri. M-am ratacit de ei si nu am reusit sa dau de ei decat dupa ce m-am intors la cabana unde eram cazati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu