miercuri, 18 ianuarie 2017

Carnati, inapoi la scoala si timp petrecut cu iubita mea intr-un orasel de langa Turda

Azi am visat ca mancam carnati,  am visat si ca eram la scoala si stateam in ultima banca si ca am mers undeva, intr-o cladire saracacioasa, unde se mutase sediul unei asociatii, dupa care am visat ca eram langa o femeie blonda, tunsa scurt. O tineam de mana si imi atingeam nasul de nasul ei. Cand sa ne sarutam a intrat o femeie in camera cu niste rochii pe care incerca sa ma convinga sa le cumpar. Am plecat cu iubita mea intr-un orasel de langa Turda. Cand ne-am cazat am cerut o camera cu pat matrimonial dar toate aveau paturi separate. Am plecat sa ma plimb prin oras. Erau multe constructii vechi, cu coloane. Dupa ce treceam de zona centrala, mergand spre nord, ieseam din oras si ajungeam intr-un mic sat unde era o fata pe care o cunosteam. Intr-o seara am vrut initial sa merg in directia aia dar mi-a venit ideea sa explorez si alte zone. Am trecut de ruine si de fantana arteziana si am luat-o spre nord-vest, pe o strada care mergea oarecum paralel cu cea care ducea in micul sat. Am iesit foarte repede din localitate. In dreapta mea era o padure, in stanga era linia de tren dincolo de care erau niste blocuri si ceva industrial. Pe acel drum m-am intalnit cu fata pe care o cunosteam. Ea a vrut sa o luam la stanga. Am trecut pe un pod peste calea ferata si am mers inainte pana la o casa verde cu un fel de coloane albe. Se facuse dimineata. Am intrat in acea casa si am mancat un ou ochi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu