sâmbătă, 22 aprilie 2017

Un drum pana la munte si o biblioteca

Azi am visat ca conduceam un camion. Mergeam pe un drum care ducea la munte, asemanator cu DN1. Am ajuns la baza unui munte si am lasat masina acolo. Dupa ce am inceput sa urc m-am uitat in urma si am vazut ca soseaua disparuse si in locul ei era un rau. Am continuat sa urc. Erau mai muti oameni in jur. Unii se opreau la o anumita inaltime si nu mai urcau. Si eu m-am oprit si ma gândeam sa ma intorc pana când m-a sfatuit cineva sa urc in continuare. Am urcat si am ajuns pe creasta muntelui. Pe partea stanga a drumului era o biserica. Am trecut de acea biserica, dupa care, tot in stanga, am vazut localitatile din vale si toti muntii. Am mers pe acel drum pana când am ajuns la o biblioteca. Eram cu 4 fete. In cladirea in care era biblioteca era si o zona cu mancare greceasca. Acolo aveau tzatiki, branza feta, diverse sosuri si preparate din carne. Nu am gasit fructe de mare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu