marți, 20 martie 2018

Niste tineri musulmani planificau un atentat terorist impotriva crestinilor

Ieri m-a durut foarte rau capul si m-am culcat devreme si am visat ca nu eram eu , eram un baiat de inaltime medie, cu parul negru si cret, ochii negrii, nasul lung si pielea deschisa la culoare. Eram student la o facultate cu profil tehnic. Eram musulman si eram foarte suparat pe preoti  si pe sarbatorile crestine pe care le percepem ca pe ceva ce imi este bagat pe gat. Eu credeam doar in Allah. Mai aveam 3 baieti in gasca, tot musulmani. Cand vorbeam intre noi la telefon foloseam telefoane vechi (nu smartphoneuri) si vorbeam codificat ca sa nu fim interceptati de politie. Noi puneam la cale un atentat terorist impotriva crestinilor. Tinta noastra era un preot (sau chiar o fata bisericeasca mai importanta, cineva cu o functie in cadrul bisericii)pe care aveam de gand sa-l impuscam.
Tot azi am visat o femeia insarcinata, plina de sange, intinsa pe jos intr-o baie. Nu avea sot si urma sa devina o mama singura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu