marți, 10 aprilie 2018

Eram o araboaica si imi cautam de lucru in Bucuresti

Azi am visat ca eram o femeie venita dintr-o tara araba si am fost chemata in Bucuresti de niste rude. Noi femeile stateam toate intr-un apartament situat la parterul unui bloc din Colentina. Eram acolo eu cu inca doua fete tinere si au venit inca doua femei, o ruda mai batrana care purta un hijab  inchis la culoare cu fiica ei. Ne-am adunat toate si nu mai tin minte despre ce am discutat, dupa care eu am plecat la niste interviuri. Prima data trebuia sa ajung la o firma situata intr-o cladire inalta, cilindrica din pipera, dupa care trebuia sa ma duc la o farmacie unde se lucra cu niste tablete si era nevoie de niste oameni care sa lucreze cu acele tablete si la un magazin unde se cauta o vanzatoare.  Eu, cea din vis, nu cunosteam orasul si ma rataceam si nici nu stiam prea bine sa lucrez cu acele tablete.
Tot azi am visat ca detineam 4 cai. Caii erau undeva departe si vorbeam la telefon cu cei care aveau grija de ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu