marți, 1 noiembrie 2016

Am visat ca am cazut din tren

Acum cateva zile am visat ca mergeam cu parintii cu trenul. Aveam si un frate care era cu mine. Era dimineata. Am parasit vagonul unde eram. Calatoria era lunga, chiar mai lunga decat as fi crezut. Eram zapacita si ametita. Am avut un moment de ratacire si crezand ca am ajuns la destinatie am deschis usa si am cazut din tren. Nici eu nu inteleg ce era in mintea mea, ce ma impingea sa deschis usa aia si sa sar din tren. Parca nu eram eu. Eram in camp, undeva langa o balta, singura si foarte speriata si regretam gestul facut. Nu stiam unde sunt si imi parea rau ca nu mai sunt in trenul pe care acum il priveam departandu-se. M-am dus la apa. Simteam nevoia sa ma spal.
Azi am aflat de cazul fetei din Ucraina care a cazut din tren intre Dej si Gherla

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu