joi, 7 septembrie 2017

Am zburat cu avionul pana intr-un oras de pe malul marii

Ieri am visat ca am mers cu autocarul dupa care am zburat cu avionul. Aproape de aterizare am vazut jos un teren cu instalatii de captare a energiei solare si o autostrada. Dupa ce am coborat din avionul acelaam vazut orasul de pe malul marii. Imi amintea de Constanta. Am mers pana undeva unde era o constructie care seamana cu sala palatului. Am intrat intr-o sala mare si nu am putut sa nu observ cupola inalta cu alb si cu albastru. Parea sa fie o conferinta. Dupa ce s-a terminat al luat un autocar si am plecat.
Azi am visat acelasi oras de pe malul marii. Am visat si hotelul unde stateam.
Seara am avut un eveniment social dupa care, a doua zi m-am dus sa ma plimb pe malul marii. Marea era limpede si foarte linistita. Nu erau valuri absolut deloc. Am intrat in apa si am realizat ca dorm, dupa care m-am trezit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu