duminică, 7 aprilie 2019

Un zbor cu avionul si o casa pe malul marii

Azi am visat ca zburam cu avionul de la Timișoara în direcția sud-vest. Am zburat peste niste orase si peste mare. Cand eram deasupra marii avionul a luat-o in jos si s-a lovit de un val.
Tot azi am visat ca eram cu iubita, cu matusa si cu alte cateva persoane intr-o casa pe malul marii. In apropiere de casa aia erau niste lacuri dincolo de care se vedea marea. Am fost in orasul din apropiere si mi-am cumparat niste pantofi albi de acolo, dupa care m-am intors cu tramvaiul. Zoa unde era magazinul de pantofi semana cu bulevardul Iuliu Maniu. Seara am vrut sa plec dar nu am putut pentru caera ceata si vantul batea foarte tare. A venit o furtuna. M-am intors acolo si am mancat. A doua zi dimineata matusa m-a vazut in pat cu iubita mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu