sâmbătă, 18 iulie 2020

Centrul vechi pustiu si constructii pe spatiile verzi

Azi am visat ca am fost in centrul vechi si era pustiu, nici picior de om pe strazile pietonale. Centrul vechi semana putin cu centrul vechi al Bucurestiului dar aduce putin si cu orasele din Ardeal si era mult mai mare, cu multe strazi si stradute si diverse cafenele si magazine, majoritatea inchise. Doar un magazin de materiale pentru croitorie era deschis. Am mai visat acel loc de cate va ori, exact acele stradute, dar in trecut visam ca eram acolo cu iubita mea, acum am visat ca nu mai era nimeni cu mine Am visat si ca am fost intr-un parc din acel oras, un parc unde am mai fost in trecut dar nu-l mai recunosteam pentru ca peisajul era total schimbat. Fata de ultima data cand am fost acolo au aparut multe constructii pe spatiul verde, constructii mari cu multe etaje.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu