sâmbătă, 20 februarie 2021

M-am ratacit intr-un oras cu multe biserici

 Azi am visat ca eram cu un grupa mare intr-un oras cu multe biserici. Eram cazati intr-o casa cu multe camere. Eu stiam unde sunt camerele si cum se procedeaza si ajutam tinerii care veneau si erau dezorientati. Eu aveam camera pe dreapta cum veneai pe hol iar ei aveau camerele pe stanga unde era un hol lung cu mai multe camere pe stanga si pe dreapta.

intr-o dimineata ne-am hotarat a plecm toti prin oras si sa mancam undeva. Eu uitasem sa-mi iau masca dar nici ei nu aveau masti si parea sa nu-si doreasca sa poarte. As fi vrut sa ma imbrac altfel dar ei m-au grabit. Am descoperit ca am uitat si banii

Am mers pe stradute, inainte, la dreapta si apoi la stanga dupa care trebuia sa traversam un bulevard. In zona aia era o intersectie mare si se vedea in stanga o biserica mare cu un acoperis verde care amintea de o cladirea de la patriarhie. Se lucra la drum si trebuia sa mergem pe o portiune ingusta, printre garduri de protectie si muncitori. Era si aglomerat. Ei au luat-o inainte si s-au pierdut in multime. I-am cautat si nu i-am mai gasit. Am decis sa ma intorc de unde am plecat. Am trecut pe langa o terasa unde oamenii isi puneau niaste pastile albe in bauturi si nu intelegeam ce sunt acele pastile

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu