miercuri, 11 ianuarie 2017

Prima noapte de dragoste si o constructie rotunda care semana cu National Arena

Cateodata fantomele trecutului imi apar in vis. Azi am visat ca stateam in pat si mana fostei iubite a iesit de jos, din pamant si m-a apucat. Simteam ca ceva ma leaga puternic de ea si aceasta legatura nu poate fi rupta prea usor. Chiar daca incercam sa fug, sa scap, nu puteam pentru ca ea ma tinea mult prea strans. Ea era in mine, o parte din mine. Atunci am retrait prima mea noapte de dragoste cu ea, am simtit iar atingerea ei, durerea aceea transfromandu-se in placere, dupa care m-am ridicat si am vazut sange si o teama puternica m-a cuprins. Au trecut 3 ani de cand nu mai suntem impreuna dar in vis am retrait totul.
Tot azi am visat ca am calatorit si am fost cazata intr-un hotel situat in apropierea unei constructii rotunde care semana cu National Arena. Nu stiu daca era un stadion sau atceva. Era seara si cladirea era foarte bine luminata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu