duminică, 18 martie 2018

Eram la mare dupa care am vazut un telefon-imprimanta si am devenit ambasador de brand

Azi am visat ca eram intr-o vacanta de 5 zile la mare. Eram cazati intr-un fel de cabana aproape de malul marii. Erau 4 paturi in camera mea. Eu eram in camera cu o fata mica de statura, rotuda la fata. Eram undeva in apropierea unui port pe care puteam sa-l vedem in fata noastra pe fereastra. In anumite zone erau stanci care ieseau din mare. Erau gradini de orhidee albe chiar in dreptul nostru, intre casuta noastra si mare, vedeam florile uitandu-ne pe fereastra.
Noi aveam diverse activitatii. In zona exista si un bare unde multi dintre noi isi petreceau timpul.
Tot azi am visat ca am fost la un eveniment de business intr-o casa mare veche, monument istoric. Acolo a fost prezentat un telefon mobil care arata ca telefoanele cu butoane de acum 10-15 ani dar putea fi folosit pentru a printa imagini pe hartie a5. Acolo o femeie bruneta la vrei 30-40 de ani pe care o chema Beatrice isi lansa  niste produse cosmetice pentru care eu am facut designul si grafica pentru ambalaje si etichete. Eu eram ambasador de brand pentru brandul respectiv. Tot azi am visat ca niste oameni de stiinta au gasit niste oua apartinand unor specii de reptile disparute de milioane de ani si au reusit sa readuca la viata 3 exemplare dar acestea nu au supravietuit pana la maturitate. Erau inchise la culoare si semanau cu iguanele

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu