miercuri, 28 martie 2018

Cutremur, accident de circulatie si amenintari cu moartea

Azi am visat ca eram la Teatrul National Bucuresti si a inceput un cutremur mare. Vedeam cum se darama cladirile din jur. O casa din zona s-a daramat si au murit toti cei care locuiau acolo.
Tot azi am visat ca un biciclist a fost lovit de o masina care circula cu viteza si a fost efectiv facut praf. A fost luat pe capota, tarat 200 m si aruncat pe sosea. Pe sosea ramasesera bucati din corpul lui, mult sange, un pantof si laptopul pe care il avea in rucsac. Laptopul era si el facut tandari. Erau cioburi din dispayul spart pe jos. In masina erau soferul, un baiat tanar, si prietena lui.
Tot azi am visat ca un psihopat ma ameninta cu moartea si imi zicea ca as face un bine umanitatii daca m-as da pe mine ca ofranda ingerului mortii, dupa care am visat ca eram la Piata Iancului si era zapada multa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu